JulieGurumi

JulieGurumi

dinsdag 14 juli 2015

Vrolijke kleurtjes

Tijdens de regenachtige dag, kunnen kleuren me zo opvrolijken dat ik de regen en wolken helemaal vergeet.

Ik haakte 2 vrolijke konijnen die ik eigenlijk al begonnen was (enkele onderdelen) tijdens de paasperiode, vandaar de typische lente/paaskleurtjes :D

Maar! Ik hervatte dus mijn werk omdat het buiten zo somber was. Het gele konijn ziet er onmiddellijk helemaal anders uit door de kleine aanpassingen. :)


Door zijn lange oren heeft hij een beetje flapoortjes, maar dat vindt witje helemaal niet erg! Even dikke vrienden! 


Wat vrolijkt jou op tijdens regenachtige dagen? 

Veel liefs Julie



6 opmerkingen:

  1. These two rabbits are sooooooooooo cute !!!
    I absolutly ♥ love ♥ them.
    xxx
    Fräulein KidsliKids

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaah liefff!
    Nou uhm de zon zou mij opvrolijken :D
    Maar eigenlijk van alles hoor, een mooie bloem, mijn lieve dochter, een kleurrijk haakwerkje, een gezellig berichtje, de kat die lekker bij me komt liggen... Te veel om op te noemen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Toch leuk als je snel gelukkig bent hé :D
      Fijn als je kan genieten van de kleine dingen in het leven!
      Veel liefs Julie

      Verwijderen
  3. Ze zijn lief!! Ik wordt altijd vrolijk van haken!! Maar nog vrolijker als het dan ook nog eens slecht weer is en ik daardoor meer tijd voor haken heb. Dan wil mijn vriend namelijk nooit weg ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ooh dan is het wel genieten geweest de laatste dagen voor jou! :D
      Mijn vriend gaat vaak na zn werk gaan fitnessen, en dan is het voor mij haak-tijd :D
      En dankjewel! :)
      Veel liefs Julie

      Verwijderen