JulieGurumi

JulieGurumi

zondag 8 februari 2015

Drukke week!

Zo zo.. Was me dat een weekje!
Dinsdag was het mn verjaardag, dus heb ik eens echt gedaan waar ik zin in had! (Waaronder ook wat in de muur kappen :D we zijn nml bezig met onze gang aan te pakken, en een bepaalde kabel wil ik wegwerken in de muur!)
Mn ventje kwam thuis met een mooie bos bloemen :)
Savonds werd ik gekidnapt door vrienden en zijn we gaan eten.
Kadootjes, telefoontjes en etentjes hoorden erbij.  
De andere dagen van de week nog alles in orde maken voor school, want maandag starten te lessen terug!
En in het weekend dan quality-time met mn vriend.
Ik wou persé nog een projectje af hebben deze week want vanaf volgende week zal het lekker druk worden! 4 dagen in de week les, een huishouden, een hondje dat veeeeel energie vraagt, en natuurlijk mn hobby niet vergeten! :D

Het aaneenhangen van de onderdelen zal voor in de loop van de week zijn, maar ik ben best al tevreden met het resultaat :)

Een patroontje van Stip&haak :) 

Zo. En dan nu vroeg in bedje, want morgen begint de eerste schooldag terug! 

Veel liefs, Julie

2 opmerkingen:

  1. Nog gefeliciteerd!! Wat een leuk project waar je mee bezig bent! Groetjes, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen