JulieGurumi

JulieGurumi

vrijdag 19 juni 2015

Vakantie!

Jaa! De examens zijn gedaan! Superblij want dat wil zeggen dat ik meer tijd heb om leukere dingen te doen!
Er staat al vanalles op mn to do-lijstje, waaronder haken!

Maar je gelooft het nooit! 
Ik start een poot van een knuffel die ik bezig ben, zit aan de derde toer en plots uit het niets... Breekt het kopje van mijn haaknaald af :s echt zo vreemd! Heb dit nog nooit gehad en ik was er echt niet wild of bruusk mee bezig :s


Morgen dan maar naar de winkel gaan om een nieuwe haaknaald want heb net mn reserve vorig weekend aan een vriendin gegeven die wil leren haken. Haha! Ik dacht.. Deze zijn echt wel goed, die gaat wel heel mn leven mee... Niet dus.. Echt raar! 

Hebben jullie dit ook al gehad? 

Veel liefs 
Julie

3 opmerkingen:

  1. Balen idd! Heb ik ook al eens gehad bij een haaknaald van het merk pony. Voor mijn gevoel zijn de ergonomische toch echt een stuk minder sterk terwijl je er toch heel wat voor betaald :( Jammer vind ik dat.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb onmiddellijk een nieuw gekregen in de plaats :) was toch blijkbaar een fabricagefout, want het kopje dat plots afbreekt is niet echt normaal. Ook waren ondertussen m'n 40 veiligheidsoogjes toegekomen, dus ik kan weer voor even verder :D

      Verwijderen
  2. Hi, I already had the same problem with different hooks !!! It´s a question of quality.
    xxx
    Fräulein KidsliKids

    BeantwoordenVerwijderen