JulieGurumi

JulieGurumi

woensdag 11 maart 2015

Verslaafd...

Waaw ik wil echt zoooo graag haken, maar ik geraak er gewoon niet meer aan :(
Volgende week heb ik stage in mn kleuterklasje (okay.. Niet echt mijn kleuterklasje... Maar je snapt me wel :D ) , thema zaaien en ik doe het deelthema'tje 'de vogelverschrikker'

Verslaafd als ik ben ging ik eens opzoeken of er ergens een leuk patroontje bestaat van een vogelverschrikker. Gevonden dus! 



Wel een beetje balen, want ik heb waarschijnlijk geen tijd genoeg om dat ook nog eens te haken... Tja.. Dan is het maar voor volgend jaar om te gebruiken! Of gewoon als lente versiering! Zowiezo komt dit als volgende projectje op mn haaknaald :) 
Ik deel alvast het gratis patroontje met jullie.


Ben er al helemaal verliefd op! <3

Veel liefs
Julie


5 opmerkingen:

  1. Hij is inderdaad heel erg leuk!!
    Groetjes, Lotte ( www.lottehaakt.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke blogje! ik zag u via Lotte,ik geef altijd aan waar ik de blogje hebt gezien...en deelt graag met blogjes met dezelfde hobbys...leuk om hier te lezen en volgen..liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Hopelijk kan ik je wat inspireren! :)
      Veel liefs Julie

      Verwijderen
  3. Hi Julie,

    Ik heb je genomineerd voor de Liebster award! Kijk maar op mijn blog om mee te doen.

    Liefs,
    Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a beautiful blog !!!
    Greetings from Austria,
    Fräulein KidsliKids
    (Sabine)

    BeantwoordenVerwijderen