JulieGurumi

JulieGurumi

dinsdag 12 mei 2015

Een eeuwigheid geleden! Maar eindelijk weer tijd!

Zo zo.. Het is vandaag kop 2 maand geleden dat ik iets postte.
Shame on me! Maar..
Ik heb een superdrukke stage achter de rug.
Vandaag het verlossende antwoord gekregen dat ik helemaal klaar ben voor mijn laatste jaar als kleuterleidster in spé! (Alhoewel mijn mentor dat wel al vermeld had :D)
Ik natuurlijk superblij! 

De vele tips die ik kreeg van mijn mentor moesten natuurlijk bedankt worden.
Ik liep stage in het Berenklasje bij de 3-jarige kleutertjes, en een toepasselijk cadeautje is natuurlijk altijd leuk!
en dus haakte ik gisteren nog snel een hoesje rond een bokaal! In de bokaal stak ik berensnoepjes :D


Waaw wat zijn die snel klaar en simpel te maken! 

Altijd leuk zo'n persoonlijk geschenkje geven vind ik! :)

Tot de volgende! 
( en deze keer niet zo lang :D) 

Veel liefs Julie

2 opmerkingen: