JulieGurumi

JulieGurumi

zaterdag 27 juni 2015

Nostalgie

Jaja nostalgie, want vroeger hadden wijzelf walabi'tjes lopen in onze tuin. 
3 kleintjes (waarvan de mama's waren gestorven) opgevoed met de papfles, waardoor ze supertam waren! Het was wat!

En dan plots... Stond op Stip&Haak een patroon van een kangoeroe te koop. 
Dat MOEST ik gewoon maken voor mn mama! 

En ziehier, na veel haken, vullen en aaneen naaien eindelijk het resultaat! 


Waaw wat was deze knuffel veel werk, maar ik ben er trots op! 

Ook heb ik nu gedaan met de examens, en heb mn resultaat al! Voor alles er mooi door en een prachtig resultaat voor stage :D op naar het laatste jaar kleuteronderwijs! 

Maar eerst! Vakantie en veel haken, genieten van de zon, en lopen met ons hondje.
Heb mezelf dan ook deze cadeau gedaan ^^


Wat gaan jullie allemaal doen deze zomer? Werken? Of heb je ook vakantie/verlof? 

Veel liefs Julie


9 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit mooi gehaakt.
    Geniet van de vakantie, voor ons wordt het een combinatie van vakantie
    en werken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Bij mij is het ondertussen ook al een combinatie geworden. Tijdens het maandje augustus ga ik werken in een kinderdagverblijf :)
      Nog veel plezier in je vrije dagen!
      Veel liefs Julie

      Verwijderen
  2. Superleuk geworden en die van jou is er dus nu 1 met een verhaal ;) mooi hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! En inderdaad eentje met een verhaal :) mijn mama was er zeer blij mee en hij staat nu in de veranda, waar de kangoeroetjes die we met het papflesje grootbrachten steeds verbleven :)
      Veel liefs Julie

      Verwijderen
  3. De kangoeroe's zijn prachtig gehaakt. Ik kan geloven dat je daar een tijdje mee bezig was. Jammer genoeg heb ik geen vakantie, maar ik denk dat ik in september 1 of 2 weekjes verlof neem. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! En oh dat komt wel nog dan bij jou :) nog even doorbijten, en dan genieten :)
      Veel liefs Julie

      Verwijderen
  4. Super mooi gemaakt! En wat bijzonder dat jullie walibi's thuis hadden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! En ja dat was wel speciaal, maar wel leuk :)
      Ze hadden er alles wat ze moesten hebben dus het waren supergelukkige beestjes! :)
      Veel liefs Julie

      Verwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen