JulieGurumi

JulieGurumi

zondag 5 juli 2015

Zon + vakantie + haakspulletjes = HEERLIJK!

Een weekje later alweer een nieuw knuffeltje af! Dat heb je dan als het vakantie is!




Ik haakte Uil floortje van Stip&haak met groentinten, en met een rammelaartje in haar buik! 
De 2e is alweer in de maak! Deze keer in geeltinten! Benieuwd? Als ze af is, plaats ik opnieuw een foto. :)

Met de voetjes in ons kleine zwembadje, een glaasje cava, een heerlijk zonnetje met een fris briesje, en de haakspulletjes naast me!


Een heerlijke combinatie als je het mij vraagt ^^

Veel liefs Julie


7 opmerkingen:

  1. Zooo liefffff❤️ Mooie kleurtjes!
    Oh wat een heerlijke zomer zo ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hehe dankjewel. Ik denk dat ze met 2 nog leuker zullen zijn!
      Veel liefs Julie

      Verwijderen
  2. Ja, zo is het zeker goed te doen, maar ik gun het je van harte, mooie uil.
    Leuk met een rammelaar in de buik. Fijne vakantie:)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is heerlijk zo! Nu is het wel wat minder, maar morgen komt het zonnetje er terug door :)
      Dankjewel! Jij ook een leuke vakantie, vrije dagen of weekendjes gewenst!
      Veel liefs Julie

      Verwijderen
  3. Wat een heerlijke uil! Je hebt super mooie kleuren gebruikt! Fijne vakantie x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ik vind het altijd wel leuk om zo verschillende kleurtjes samen te stellen en te combineren. Jij ook een zonnige ( maar dat is al zeker in orde!) vakantie gewenst :)
      Veel liefs Julie

      Verwijderen
  4. Hoi julie, zou je even je adres willen doorsturen naar ankavandenrul@gmail.com ?
    Verrassing ;)
    Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen